در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

من بعد از او...

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ فروردين ۹۶، ۰۰:۴۷ - مهندس بیکار
    هممم....
  • ۱۸ خرداد ۹۵، ۱۰:۱۴ - ❤منتـــظر المهدی 313❤
    قطعا...

آرزو به دل ماندم

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۳ ب.ظ

ﺩﻣـــــ ِ ﻫﻤـــــﻪ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﯾـــــﮯ

 ڪﻪ ﺗﻮ ﺧـــــﻮﺍﺏﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩ ﺷـــــد ﮔــــــــــــــــــــﺮﻡ...




++

وقتی بچه بودم کنار مادرم می‌خوابیدم و هرشب یک آرزو می‌کردم.

 مثلاً آرزو می‌کردم برایم اسباب بازی بخرد؛ می‌گفت «می‌خرم به شرط اینکه بخوابی.»

یا آرزو می‌کردم برم بزرگترین شهربازی ِدنیا؛ می‌گفت «می‌برمت به شرط اینکه بخوابی.»

یک شب پرسیدم «اگر بزرگ بشوم به آرزوهایم می‌رسم؟» گفت «می‌رسی به شرط اینکه بخوابی»


و حالا ؛

                 میبینمت

                               به شرط اینکه بخوابم






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۱
سکوت ...

نظرات  (۱)

به به چقد باحال و زیبا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی