در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

من بعد از او...

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ فروردين ۹۶، ۰۰:۴۷ - مهندس بیکار
    هممم....
  • ۱۸ خرداد ۹۵، ۱۰:۱۴ - ❤منتـــظر المهدی 313❤
    قطعا...

تنهایی های من

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ
حکایتی ست عجیب
    
      شب هایی که هستی و
                                                   ندارمت..


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۰
سکوت ...

نظرات  (۱)

من 

همان 

مرد توفانم

وزان وزان

که روزی تورا 

خواهم برد


گیسوانت را بگشا

بر پنجه ها به ایست

تا از زمین جدایت کنم

رها...رها....


تا ...بن عرش....





ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی