در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

من بعد از او...

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ فروردين ۹۶، ۰۰:۴۷ - مهندس بیکار
    هممم....
  • ۱۸ خرداد ۹۵، ۱۰:۱۴ - ❤منتـــظر المهدی 313❤
    قطعا...

مناجات

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۳ ب.ظ



ببوس مرا...



مرا 


 


یک نقطه ام


که با تمام قدقامت صفر گونه ام


در برابر بارگاه تو


                  ایستاده ام


ای شکوه ناب بلند


ای فراز فراز فراز


ابرهای رحمت بارشت


                  را


ببار ببار


بس تشنه ام


              مدام..........


دستان سپید بلندم


روی شب گونم سیاه


دلم پر امید..


    به مهر توست ...


در آغوشم گیر


با دستان بلند کهکشانیت


خدای مهر زلال و روان


 ببوس مرا


                                            


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۲
سکوت ...

نظرات  (۱)

دلم یک دنیا تنهایی می خواهد

با یک عالمه تو

وتمام گوشه کنارهای آغوشت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی