در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

من بعد از او...

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ فروردين ۹۶، ۰۰:۴۷ - مهندس بیکار
    هممم....
  • ۱۸ خرداد ۹۵، ۱۰:۱۴ - ❤منتـــظر المهدی 313❤
    قطعا...

تو

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ

خواستند از تو بگویند شبی شاعرها


عاقبت با قلم شرم نوشتند : نشد!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۲
سکوت ...

نظرات  (۵)

امشب از بوی اقاقی سرخوشم 

از شراب چشم ساقی سرخوشم

من خراب چشم مستت ساقیا

می بده قربان دستت ساقیا

 حیرتم آیینه دار دلبر است

مستیم امشب ز جایی دیگر است

من پر از هویم که هی هی می کنم

بشنو از نی بشنو از نی می کنم

 خیز و بر رگهای من تاری بزن

زخمه بر زخم جگر خواری بزن

 باز آشوبی به کارم کرده عشق

 همچو رگهای سه تارم کرده عشق

 مست گشتم،چرخ خوردم،کف زدم 

 نو شدم برخاستم بر دف زدم

آه ای دفها مرا یاری کنید

دل زدستم میرود کاری کنید!
آغـوشـت را تـنـگ تـر کــن ... 

مـن ایـن تـن ِ دو قـلـب را دوسـت دارم ... !
چون
 خیال تو
 درآید به دلم
 رقص کنان

چه خیالات دگر 
مست درآید 
به میان

سخنم مست و
 دلم مست و 
خیالات تو 
مست

همه بر همدگر افتاده و 
در هم نگران!
پرت میشوم از ارزوهایم›دستانم را بگیر~شاید این اخرین من باشد~اخرین صحنه من از تو
درخیالاتم توهستی و توهستی و تویی،،

خوش خیالم باخیال تو خیالم را نگیر ‌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی