در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

من بعد از او...

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ فروردين ۹۶، ۰۰:۴۷ - مهندس بیکار
    هممم....
  • ۱۸ خرداد ۹۵، ۱۰:۱۴ - ❤منتـــظر المهدی 313❤
    قطعا...

گُم

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ

عشق هم در دل ما سردرگم



مثل ویرانی و بهت مــــــردم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۲
سکوت ...

نظرات  (۱)

خطوط کف دستم را با دقت نگاه میکرد
فالگیر را میگویم..
هر خط مرزی بود بین من و آرزوهایم..
همچنان میگفت و
غافل که من 
در فکر پریدن از روی مرزها !!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی