در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

من بعد از او...

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ فروردين ۹۶، ۰۰:۴۷ - مهندس بیکار
    هممم....
  • ۱۸ خرداد ۹۵، ۱۰:۱۴ - ❤منتـــظر المهدی 313❤
    قطعا...

من که از عالم و ادم به نگاه تو خوشم

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ

تاری از موی سرت کم بشود میمیرم

أه گیسوی تو درهم بشود می میرم


قلب من از تپش قلب تو جان می گیرد

آه قلب تو پر از غم بشود می میرم


من که از عالم و ادم به نگاه تو خوشم

سهم چشمان تو ماتم بشود می میرم


مثل ان شعله که از بارش باران مرده ست

اشک چشم تو دمادم بشود می میرم


وقت بیماری و بیتابی من دست کسی

جای دستان تو مرهم بشود می میرم


جان من بسته به هر تار سر موی تو است

تاری از موی سرت کم بشود می میرم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۷
سکوت ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی