در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

من بعد از او...

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ فروردين ۹۶، ۰۰:۴۷ - مهندس بیکار
    هممم....
  • ۱۸ خرداد ۹۵، ۱۰:۱۴ - ❤منتـــظر المهدی 313❤
    قطعا...

حق من بود که باشى و نگاهم بکنى

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ب.ظ



دنیای عجیبیه

اصلا یه جوریه

یه حال عجیبی دارم

دنیا هم قشنگه هم بی رحم

خوبه اما نامرد


قشنگی ها رو نشونت میده

بعد بهت میگه:


دیدی؟


خب دیگه بسه

همین هم زیادیه




بعضی وقتها

بعضی اتفاقها

حالت رو خوب میکنند

ولی خرابت میکنند


خوبم و خراب


+ شاید درهم نوشته باشم،اما کسی میفهمه چی گفتم که؛

روزی خوب و خراب بوده باشه


+ + دنیا میتونه قشنگ باشه، اگه تو همان اتفاق خوبی باشی که سالها منتظرش هستم


+ + + دنیا میتونه بی رحم باشه، اگه فقط برام خاطره روی خاطره بگذاره



پ.ن۱:


حالم خوبه، 

چون ،

         تو عزیز دلمی


پ.ن۲:

یه جور خاص نوشتم

شما هم خاص بخونید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۴
سکوت ...

نظرات  (۱)

دنیای من بی رحمه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی