در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

من بعد از او...

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ فروردين ۹۶، ۰۰:۴۷ - مهندس بیکار
    هممم....
  • ۱۸ خرداد ۹۵، ۱۰:۱۴ - ❤منتـــظر المهدی 313❤
    قطعا...

منم و حسرت با تو ما شدن...

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ

ایجاد تغییرات بزرگ زندگی تا حدی ترسناک است


اما

      می دانید حتی ترسناک تر از آن چیست؟



        - - حسرت - -




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷
سکوت ...

نظرات  (۲)

۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۱ اس ام اس عاشقانه
سلام
کوتاه زیبا و عمیق بود. به منم سر بزن و خوشت اومد به اسمه اس ام اس عاشقانه لینک کن.
http://www.smsjar.ir/
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۲ مجتبی وحدتی
منسوب به دکتر علی شریعتی ست که فرموده اند: مادرم می گفت عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب، اما اکنون هزار شب است که پشیمانم چرا یک شب عاشقی نکرده ام.
:)
پاسخ:
بله،
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی