در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

من بعد از او...

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ فروردين ۹۶، ۰۰:۴۷ - مهندس بیکار
    هممم....
  • ۱۸ خرداد ۹۵، ۱۰:۱۴ - ❤منتـــظر المهدی 313❤
    قطعا...

من و روزگارم

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ب.ظ

از روزگارم بعد از او خواهم نوشت...

نظرات  (۲)

۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۷ منتظر المهدی
پاسخ:
کاش اونجا که باید، دست پر باشیم
سلام خوبی؟
من لینکت می کنم دوس داشتی لینکم کن.
راستی توی قسمت مرکز مدیریت ی جایی هست نوشته ارتباط بعد اونجا ی گزینه ای داره که نوشته وبلاگ هایی که دنبال می کنم.
من اسمتو اضاف می کنم اگه دوس داشتی آدرسمو اونجا وارد کن..
موفق باشی
پاسخ:
سلام
مرسی از حضور سبزتون
لطف دارین به من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی