در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

من بعد از او...

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ فروردين ۹۶، ۰۰:۴۷ - مهندس بیکار
    هممم....
  • ۱۸ خرداد ۹۵، ۱۰:۱۴ - ❤منتـــظر المهدی 313❤
    قطعا...

سرگیجه

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ب.ظ

Photo: Nick Veasey


نمیدونم تا حالا شده سی تی اسکن داشته باشید یا نه؟! اگه نه که خدا رو شکر ، اگه آره که امیدوارم مشکلی نبوده باشه

تجربه سرصام آوریه

انگار وارد یه شهر شلوغ و پر سروصدا و پر خطر میشی و اجازه هیچ واکنشی نداری😟

از یه طرف یه نفر آروم آروم به یه جا ضربه میزنه🔨

جلوتر که میری صدای آژیر قرمز میاد

بعد یه نفر با سنگ فرز کار میکنه

یه نفر تو تراشکاری با دستگاه برش

و شهر در سکوت مطلق😷

صدای تیراندازی😲

تیربار🔫

انگار همه فرار میکنند...صداهایی از دور و سکوت😐

صدای چکش..دریل و برش...یک دیوار در حال فروریختن..یک فلز در حال بریده شدن

و تیراندازی ... تیر بار

و صدای افتادن و چرخش یک بشکه فلزی در سراشیبی

صداها همین طور زیاد میشن

میخوای فریاد بزنی بین اون همه آشوب🙊🙉🙈

و سکوت

صدای یک آقا : خانم سرت بی حرکت باشه😟😐😲

مگه میشه😫

و دوباره شروع میشه با ضربه های آروم یک نفر بر دلم

و انگار هر صدا ضربه ایست بر روانم و خاطراتم

و۳۵ دقیقه به همین منوال

با سردرد و سرگیجه از تخت پایین اومدم😲😯

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۴
سکوت ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی