در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

من بعد از او...

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ فروردين ۹۶، ۰۰:۴۷ - مهندس بیکار
    هممم....
  • ۱۸ خرداد ۹۵، ۱۰:۱۴ - ❤منتـــظر المهدی 313❤
    قطعا...

مثل مردن میمونه دل بریدن

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ

غیرتی تر شده ام گرم مکن محفل را



پیش چشم همه دیوانه مکن عاقل را



مثل خنثی گر بمبی که دو سیمش سرخ است



مانده ام قید لبت را بزنم یا دل را ...



 +

بهای سنگینی دادم تا فهمیدم؛

کسی را که قصد ماندن ندارد ، باید راهی کرد

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۶
سکوت ...

نظرات  (۵)

سلام خسته نباشید، وبلاگ زیبا و با مطالب جالبی دارید، خوشحال میشیم باهم تبادل لینک داشته باشیم.
در صورت تمایل میتونید لینک خودتون رو داخل لینکدونی سایت دارالترجمه رسمی قلم اول ، بصورت رایگان ثبت کنید.
در صورت تمایل برای تبادل لینک به آدرس زیر مراجعه کنید.
http://www.ghalameavval.com/links

۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۴ منتظر المهدی
اینجا کسی برای تو جا وا نمی کند



این خاک احترام به دریا نمی کند



نامت برای دفع بلا روی طاقچه است



ورنه کسی نگاه به آقا نمی کند . . .



الهم عرفنی حجتک
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۸ منتظر المهدی
به به
رویای دوشینه
.

دوشم صنمی بین دوبازوی رها بود

کز عطر شمیم ش تن و جان مست لقا بود

دوشم زشراب لب خود جرعه ی بسیار

می ریخت و میریخت دلم بی سروپا بود

یگ پای به اتش و دگر پای گریزان

نی سهم دل خسته ی بی چاره ی ما بود

گفتم که صبوری کن و بر دیده ی ماباش

گفتا نه چنین سهمیه ای قسمت مابود

می رفت زکوی دل و گیسوی پریشان

در هجمه ی باد و ز زمان فاصله هابود
.
.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی