در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

من بعد از او...

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ فروردين ۹۶، ۰۰:۴۷ - مهندس بیکار
    هممم....
  • ۱۸ خرداد ۹۵، ۱۰:۱۴ - ❤منتـــظر المهدی 313❤
    قطعا...

از دست عشقت

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

سر به جنگل میگذارد آسمان از دست عشقت

تا که پشتش خم شود رنگین کمان از دست عشقت


قد و بالا آبشاری! چشمهایت بختیاری!

رنگ لبهایت اناری! ای امان از دست عشقت


ای "الاهه"! ناز کم کن، گُل بریز و چای دم کن

بعد از این کمتر ستم کن بر "بنان" از دست عشقت


حضرت انگور نم نم! مست کردی هرچه آدم

میخورد بر هم دمادم، استکان از دست عشقت


"رودکی" فکر تو بوده، "خاجه" دیوانی گشوده

کم مگر "سعدی" سروده بوستان از دست عشقت


"شمس" و "فردوسی" و "جامی"، یا که "پروین اعتصامی"

گفته هر بیتی "نظامی" داستان از دست عشقت


معضل تهران و دودش، خاک اهواز و رکودش

خشک شد زاینده رودش اصفهان از دست عشقت


"مهرجویی" خسته هستم، مثل "سنتوری" نشستم

نت به نت در خود شکستم هر پلان از دست عشقت


چون پلنگی قله بستر، تا بگیرم ماه در بر

می پرم در دره آخر، بی گمان از دست عشقت


گرچه خط خورده ست برگم، گرچه زخمی از تگرگم

می سرایم بعد مرگم همچنان از دست عشقت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۲
سکوت ...

نظرات  (۳)

بانوی رویاها

سر نابسامان مانده ام

بس دل پریشان مانده ام

در پرده پنهان مانده ام

دربند و زندان مانده ام .
.

لیلای مجنونی بیا
.
.
.

هم گل رخی هم گلشنی

گل بوی  وگل پیراهنی

گل خانه ای گل مامنی

با من دم از گل میزنی
.
.
.

لیلای مجنونی بیا .
.
.

روزم به تو در گفتمان

شب با خیالت در نهان

جانم شده آتش فشان

نام تو دارم بر زبان
.
.
.
.

لیلای مجنونی بیا
.
.
.

صدبوسه از لبهای تو

اندامک رعنای تو

چشمان چون دریای تو

خواهم سر تو پای تو .
.
.
.

لیلای مجنونی بیا ... .
.
.
.
نیامدی

تو که نیامدی

سی هزار سال گذشت

ومن برپنجه ایستاده

دستان سایبان چشم

هیچ چیز 
آرامم نمی کند

جز شعرسرودن

برای تو...
.
.
.  و دعای باران

که هرشب

می خوانم 
و می بارم

تو که نیامدی

و من سی هزار سال

مرده ام 
به انتظار

تو که نیامدی..... . . .
. . . .
.
.

م.ر.ب..
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۰۸ آذین &گیتی
خیلی خوب بود

شعرزیبا ونابی بود...
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی