در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

من بعد از او...

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ فروردين ۹۶، ۰۰:۴۷ - مهندس بیکار
    هممم....
  • ۱۸ خرداد ۹۵، ۱۰:۱۴ - ❤منتـــظر المهدی 313❤
    قطعا...

حق من بود...

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۲ ب.ظ

حق من بود که باشى و نگاهم بکنى

که به هر ثانیه با عشق دعایم بکنى


حق من بود که از نم نم باران بهشت

خوشه اى عشق بچینى و صدایم بکنى


حق من بود بمانى و در اندوه غروب

سپرم باشى و با عشق تو رامم بکنى


حق من بود که در منزل تو جاى شوم

نه که در خلوت کوچه تو سلامم بکنى


حق من بود که آغوش تو جایم بشود

نه که در معرکه ى عشق وداعم بکنى


حق من بود چو آهو تو اسیرم باشى

نه که با وسوسه اى طعمه ى دامم بکنى


حق من بود بهار دل من باشى تو

نه که در فصل خزان بر سر دارم بکنى


حق من بود تو باشى همه ى دلخوشیم

تو نماندى که مرا مست و خرابم بکنی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۲
سکوت ...

نظرات  (۲)



غم دنیا نشسته بر دل مو

ز روزی که سرشت آب و گل مو

اگر طاهر به عریانی سخن گفت

به پنهان گوید این جان و دل مو

فال می خواهم بگیرم می شود نیت کنی؟
می شود با این غزل احساس سنخیت کنی؟
منطق لب های تو شد علت اشعار من
می شود با بوسه ای اثبات علیت کنی
طبع من گرم است، عشق من ندارد حد و مرز
تو زرنگی، می شود آن را مدیریت کنی؟
شعر من بی تو اهمیت ندارد نازنین
عشوه ای کن تا غزل را پر اهمیت کنی
عذر می خواهم حواسم چند بیتی پرت شد !
فال می گیرم..، دوباره می شود نیت کنی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی