در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

در برهوت

من در برهوت تنها نیستم..برهوت با من است

من بعد از او...

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ فروردين ۹۶، ۰۰:۴۷ - مهندس بیکار
    هممم....
  • ۱۸ خرداد ۹۵، ۱۰:۱۴ - ❤منتـــظر المهدی 313❤
    قطعا...

سی سالگی....

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ

فکر میکردم سی ساله که بشم چقدر زندگیم قشنگ شده،

به تمام آرزوهام رسیدم

این فکرا رو وقتی ۲۰سالم بود میکردم

فکر میکردم شوهرم ، همونی خواهد بود که میخوام

همیشه ۴تا بچه میخواستم

اسم هاشون رو هم انتخاب کردم

۲تا دختر ۲تا پسر

اگه دوقلو هم باشن که چه بهتر

خونه م رو چقدر رویایی میدیدم


از این فکرا زیاد داشتم و فکر میکردم آرزو داشتن و فکر خوب کردن منو به رویاهام میرسونه


یه دختر که برورویی و قدوبالایی داره، تک دختر هم باشه، موقعیت خانوادگی ش هم خوب باشه...

امکان نداره به این آرزوها نرسه


غافل بودم از روزگار


سی ساله شدم و به هیچکدوم از آرزوهام نرسیدم


الان خودم بزرگ شدم و اون آرزوها دیگه بی معنی شدن برام


خودم بزرگ شدم به قیمت کوچک شدن ظرف جنبه و روحیه م

خودم بزرگ شدم به قیمت کوچک شدن ظرف آرزوهام

خودم بزرگ شدم به قیمت کوچک شدنم


سی سالگی سن مزخرفیه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
سکوت ...

نظرات  (۱)

۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۳ عــ ـاکـ ـف ...
:(
همیشه از بزرگ شدن می ترسم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی